مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندرانجامعه‌ای به رشد و ترقی می‌رسد که به هنر ارج نهد

جامعه‌ای به رشد و ترقی می‌رسد که به هنر ارج نهد

جامعه در حق هنرمندان بیشتر از گذشته توجه کند زیرا جامعه‌ای به رشد و ترقی می‌رسد که به هنر ارج نهد و برای اندیشه و تفکر ارزش قائل شود.

احد جاودانی در آیین اختتامیه نهمین همایش استانی کتابت وحی در این شهرستان بیان کرد: هنر می‌تواند با تاثیرگذاری عمیق خود در بین مردم گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد و گره‌های جامعه را به مسئولان نمایش دهد.   وی افزود: باید در جامعه در حق هنرمندان بیشتر از گذشته توجه شود زیرا جامعه‌ای رشد و ترقی می‌کند که به هنر ارج نهد و برای اندیشه و تفکر ارزش قائل شود.   
جاودانی با اعلام اینکه جامعه به هنرمندان بدهکار است، گفت: همایش کتابت وحی اقدامی ارزشمند است که در آن آیات قرآن کریم به رشته تحریر در می‌آید.
وی بیان کرد: حضور 110 خوشنویس برتر که از خوشنویسان ممتاز و فوق‌ممتاز استان هستند رویدادی مهم فرهنگی و مذهبی است که با تلاش و تعامل مسئولان حاصل می‌شود.          
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه بیشتر کارهای ابتکاری در حوزه هنر با همکاری مسئولان شهرستان آمل روی می‌دهد، اضافه کرد: برپایی تئاتر استان‌های شمالی کشور با همکاری مسئولان شهری موجب خرسندی جامعه هنرمندان این استان و شهرستان شده است.           
این مسئول با تبریک پیروزی تیم هسته‌ای ایران در مذاکرات 1+5 اظهار کرد: پیروزی مذاکره‌کنندگان را مدیون خون شهدا، تفکر، اندیشه و قلم قلم به‌دستان متعهد هستیم.         
جاودانی گفت: ایران در دنیا توانست حق خود را بر کرسی بنشاند و مقابل ابرقدرت‌های دنیا سربلند شود.       
وی گفت: این مهم حاصل تلاش فراوانی است که در دولت تدبیر و امید به سرانجام رسید هرچند این پیروزی‌ها باید برای مردم ایران ادامه داشته یابد

منبع/ آریا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد