مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مشکل کمبود آب در سال 93 جدی است


مشکل کمبود آب در سال 93 جدی است مشکل کمبود آب در سال 93 جدی است

فرماندار بهشهر در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بهشهر که با حضور تعدادی از روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید گفت: بحران کم آبی و مشکل کمبود آب در سال 93 جدی است.
نورزاد با اشاره به پیام نورزی مقام معظم رهبری اظهار داشت:امسال هم از سوی مقام معظم رهبری سال" اقتصادو فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی "نام گرفت که باید تمام تلاش خود را برای تحقق عملی این شعار عملی کنیم
نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر افزود: فرهنگ و اقتصاد عرصه تقابل نظام اسلامی با دشمن است از همین رو تنها با مدیریت جهادی بوده که می‌توان این دو حوزه را به پیش برد.
فرماندار بهشهر با اشاره به توطئه های دشمنان بر علیه ایران گفت: نظام ما، نظام دینی است و دشمنان هرازگاهی با طراحی نقشه های شوم ، قصد ضربه زدن به ملت ایران را دارند.
نورزاد افزود: نظام سلطه ،همواره با تحریم‌های اقتصادی و جنگ نرم درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی است ولکن ما می تواینم با استفاده از روش‌های درست و اصولی بر آنها پیروز شویم.
وی گفت: اقتصاد و فرهنگ دوبال مکمل همدیگر هستند و ما با مدیریت اسلامی می توانیم از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم بهره گیریم.
فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بهشهراظهار داشت :با برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی شفاف به مصرف کنندگان آبهای سطحی و زیر زمینی در جهت استفاده بهینه، می توانیم بحران کم آبی را مدیریت کنیم.
نورزادگفت: کاهش تقریباً 35 درصدی باران در سال گذشته نسبت به سال91 و تبخیر درصدی از آبها بخاطر افزایش دما ، بحران کم آبی را در پی خواهد داشت.
فرماندار بهشهر به نحوه پرداخت خسارت به آسیب دیدگان از بلایای طبیعی در صورت بیمه بودن اشاره کرد و گفت: پرداخت خسارت به افراد خسارت دیده از سوی بیمه منوط به بیمه کردن محصولات قبل از بروز حادثه می باشد.
نورزاد در پایان افزود: کم آبی و خشک سالی ،خسارات زیادی به کشاورزان و مالکان حوضچه های پرورش ماهی خواهد آورد که باید آنها را برای دریافت خسارت ، به بیمه کردن محصولاتشان تشویق کرد

منبع/ سایت فرمانداری بهشهر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد