مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

با حضور مسئولان// بخشدار جدید چمستان معارفه شد


با حضور مسئولان// بخشدار جدید چمستان معارفه شد

نخستین مسئول سیاسی دولت یازدهم در شهرستان نور با حضور مسئولان معارفه شد.

بعد از ظهر امروز با حضور امام جمعه چمستان، فرماندار، مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان و بخش چمستان، بخشداران، اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران و خانواده‌های معزز شهدا رضا دلدار از بخشداری تودیع و مهدی محمودی‌چراتی در این سمت معارفه شد 

بخشدار سابق چمستان در این مراسم واگذاری مسئولیت‌ها را برای خدمتگزاری بهتر عنوان کرد و گفت: نیازهای مردم که به مسئولان ارائه می‌شود، نعمت الهی است.

رضا دلدار تصریح کرد: تلاش برای رفع نیازهای مردم، شکر نعمت الهی است.

وی با تقدیر از همه کسانی که در مدت خدمت با وی همکاری داشتند گزارشی از عملکرد مدت فعالیت خود را ارائه کرد و گفت: در 14 ماه خدمت در این سمت همه خدمات انجام شده را وظیفه و تکلیف بود و امیدوارم به خاطر کاستی‌ها مورد عفو قرار گیرم.

بخشدار جدید چمستان نیز در این مراسم پس از دریافت حکم به مردم چمستان نوید داد که در زمان قبول مسئولیت از استاندار مازندران خواسته تا وی را با دست پر به چمستان بفرستد که استاندار هم قول داد تا برای تسریع عملیات در پروژه محور نور - چمستان - آمل ردیف اعتباری تخصیص دهد.

مهدی محمدی‌چراتی از مدیران و مسئولان اجرایی منطقه خواستار همکاری و مساعدت برای خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مردم منطقه شد.

دلدار بخشدار سابق چمستان برای ادامه خدمت به بنیاد شهید آمل رفت و بخشدار جدید که سابقه وزارت کشوری دارد  و سابقه شهرداری جویبار، کارشناس استانداری و... را در کارنامه خود دارد عهده‌دار بخشداری چمستان شد.

منبع/ فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد