مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

معاون فرماندار بهشهر منصوب شد

با حکم استاندار مازندران معاون جدید فرماندار بهشهر منصوب شد .

مراسم معارفه حامدی رستمی روز شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر با حضور فرماندار و پرسنل فرمانداری برگزار شد.
فرماندار بهشهر در آئین تودیع و معارفه معاون فرماندار با تقدیر از همکاری صمیمانه ریاحی گفت: اتحاد و همبستگی مسوولان در نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون باعث خنثی نمودن توطئه های دشمن گردید
نورزاد اظهار داشت: تحقق خط مشی تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری در سال 92 بنام "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی "، با حضور باشکوه ملت شریف ایران در انتخابات 92 در بخش سیاسی و کلنگ زنی و افتتاح پروژه در بخش اقتصادی رقم خورد.
وی افزود: وحدت و همدلی مابین کارکنان فرمانداری با بخشداران و معاون فرماندار وهمچنین فرماندار با نماینده و امام جمعه شهرستان رابطه ای دو طرفه و صمیمانه می باشد.
نماینده دولت در شهرستان بهشهر ضمن آرزو موفقیت برای عبدالله ریاحی در سنگر خدمتگزاری در استان گفت: آقای حامدی که از امروز با حکم استاندار مازندران بعنوان معاون فرماندار این شهرستان منصوب شده اند از بدنه وزارت کشور و از نیرو های بومی همین منطقه هستند.
در ادامه با اهداء لوح سپاس از خدمات پنج ساله ریاحی در فرمانداری بهشهر تقدیر و حکم مسولیت معاون فرمانداری شهرستان بهشهر آقای محمد حامدی رستمی قرائت و به ایشان ابلاغ شد.
ریاحی معاون سابق فرماندار با قدردانی از حسن همکاری فرماندار ، نماینده ، امام جمعه ، روسای ادارات ، بخشداران و کارکنان

فرمانداری در طول خدمت خود در فرمانداری بهشهر گفت: در سال 93 با توجه به نامگذاری "اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" باید تمام تلاش خود را برای تحقق منویات رهبر معظم رهبری بکار گیریم.
وی افزود: به یقین خدمتگزاری به مردم نوکری می باشد که این نوکری را ما از رسول خدا(ص) ،ائمه معصومین (ع) ، رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری آموختیم که باید خدمتکزار مردم باشیم و به این نوکری نیز افتخار می کنیم.
حامدی معاون جدید فرماندار بهشهر با تقدیر و قدردانی از مسوولان استانی و فرماندار شهرستان بهشهر بخاطر حسن اعتماد به ایشان گفت : با عنایت خداوند و یاری مسوولان استانی و فرماندار ، تمام تلاش خود را برای رتق و فتق و اعتلای شهرستان انجام خواهم داد.
معاون فرماندار بهشهر افزود: از دولت تدبیر و امید بخاطر امیدی که به مردم داد تا تغییراتی متناسب با شأن و خواست مردم انجام پذیرد ، قدردانی میگردد.
حامدی رستمی اهل رستمکلا و از سوابق وی کارشناس مسئول اداره کل سیاسی انتخابات استانداری بوده است .

عبدالله ریاحی قرار است برای ادامه کار در استانداری مشغول فعالیت شود.

منبع/ استانداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد