مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

فرمانداران غرب مازندران در یک اقدام دست جمعی از دریافت یارانه انصراف دادند


در نامه‌ای کتبی به وزیر کشور اعلام شد؛ انصراف فرمانداران غرب مازندران از دریافت یارانه

فرمانداران غرب مازندران در حاشیه گردهمایی استانداران و فرماندهان سراسر کشور که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد با امضای نامه ای خطاب به وزیر کشور، انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام داشتند.  فرمانداران غرب مازندران در یک اقدام دست جمعی از دریافت یارانه انصراف دادند.

فرماندار نوشهر در گفتگوی خبری با اعلام این خبر گفت: با توجه به سال اقتصاد و فرهنگ و اجرایی شدن مولفه های اقتصاد مقاومتی و سیاست های مقام معظم رهبری و با عنایت به تاکید ریاست محترم جمهور درخصوص انصراف سرپرستان خانوار برخوردار از یارانه این انصراف اعلام شده است.
محمدعلی قمی اویلی افزود: از سوی دیگر اشتیاق وافر فرمانداران غرب مازندران در جهت توفیق دولت تدبیر و امید در کنترل و کاهش تورم و در سمت تسریع بخشی به توسعه و تولید همه جانبه کشور و منطقه و رونق بخشی بخش تولید و اشتغال باعث شد تا انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام داشتند.
وی با بیان آنکه مردم با انصراف از دریافت یارانه، دولت را در رفع مشکلات یاری می کنند و به عنوان قهرمانان عرصه پیشرفت کشورتلقی می شوند خاطرنشان کرد: انصراف از دریافت یارانه به منزله نقش آفرینی در پیشبرداهداف بلندمدت کشور است و بطور حتم یاری رسان دولت در توسعه زیرساخت های سلامت، انرژی، صنعت، محیط زیست و آموزش کشور خواهد بود.
فرمانداران غرب مازندران در حاشیه گردهمایی استانداران و فرماندهان سراسر کشور که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد با امضای نامه ای خطاب به وزیر کشور، انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام داشتند.
در نامه انصراف از دریافت یارانه، فرمانداران شهرستان های رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس، نوشهر، نور، محمودآباد در غرب مازندران امضاء خود را درج کردند

منبع/ شمال نیوز

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:41

سلام. خدا از شما راضی باشه که امیدوارم که فقط نیتتون خیر بوده باشه و هیچ چشمداشت مادی دیگری نداشته باشین و امیدوارم که به این باور برسین که فقط و فقط خدا را جبران کننده این کار بدونید.در پناهخدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد