مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

انتقاد مختاباد از توهین سریال پایتخت به مردم مازندران


انتقاد مختاباد از توهین سریال پایتخت به مردم مازندران

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ضمن انتقاد از سریال پایتخت به دلیل توهین به مردم مازندران عنوان کرد: من ضمن عذرخواهی از مردم مازندران خواستارم که مردم را بدون توهین به آنها بخندانیم 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ضمن انتقاد از سریال پایتخت به دلیل توهین به مردم مازندران عنوان کرد: من ضمن عذرخواهی از مردم مازندران خواستارم که مردم را بدون توهین به آنها بخندانیم.
عبدالحسین مختاباد در اولین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال جدید با بیان اینکه باید لفاظی‌ها را در حوزه فرهنگ و هنر کنار بگذاریم، تصریح کرد: باید کاریکاتور بودن فرهنگ و هنر کنار گذاشته شود و ارج نهادن هنرمند تنها در زمانی که شعار می‌دهیم مدنظر قرار نگیرد، بلکه باید برای این شعارها اعتبار بگذاریم.

وی ادامه داد: من مخالف جک نیستم اما توهین نباید صورت گیرد. در مملکت ما حمایت از فرهنگ و هنر به صورت لفاظی است و کاریکاتورگونه است درحرف می‌گوییم هنرمند باید قدر بیند اما از هزاران بودجه یک درصد هم به هنرمندان داده نمی‌شود.

مختاباد در مورد سریال پایتخت تصریح کرد: این سریال به مردم مازندران توهین کرد و سازمان فرهنگی هنری هم از آن تشکر کرد، اما مردم از این موضوع ناراحت شدند.

منبع/ شمال نیوز

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:38

سلام خداییش من اصلا درک نمیکنم چه توهینی چه کشکی.ما که جز نکته های اخلاقی مخصوصا احترام به پدر و همسر که خیلی زیبا به تصویر کشیدن توهینی احساس نکردیم. اتفاقا باعث افتخار ما شدن که لهجه بسیار شیرین و زیباییهای استان ما به کل کشور یا شاید هم به جهانیان نشون دادن .الکی جو میدن اگه میتونین و حرفاتون تاثیرگذاره از مشکلات استان بگین.در پناهخدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد