مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

تیم فوتسال شهرداری نکا محیای پیوستن به تاریخ

تیم فوتسال شهرداری نکا  محیای پیوستن به تاریخ

شهرستان نکا، شهرستانی کوچک در شرق استان  اما دارای  فضای فرهنگی، هنری و ورزشی بسیار  بالایی  است که ورزشکاران متعددی در این شهرستان رشد یافتند وحال جزو قهرمانان و ورزشکاران ملی  اند، اما مدتی  است اخباری  از  وضع نامطلوب ورزشکاران نکایی بخصوص فوتسالیست ها شنیده می شود، 

مازندران در لیگ دسته یک فوتسال کشور 2 نماینده دارد ،راه ساری و شهرداری نکا، تیم فوتسال شهرستان نکا، تیمی که قدمت 30 ساله دارد، تیمی که بازیکنانی چون امید ابراهیمی بازیکن سپاهان و علی رهنما بازیکن تیم شهید منصوری قرچک را در خود پرورش داده، تیمی که در کشور حرفی بر ای گفتن دارد، تیمی که برنده چند جام قهرمانی است، تیمی که قدمگاه شهدای قوتسالیست بوده ،تیمی که بیش از  سه  هزار طرفدار  دارد، تیمی که برای  ورزش نکا آبرویی جمع کرده بود  تعطیل شد!!!!

محمد شکری سرپرست تیم فوتسال شهرداری نکا نوزدهم فروردین طی نامه ای به رئیس  اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا به دلیل نبود منابع مالی برای اداره تیم ، رسما تعطیلی باشگاه را اعلام و آن را در معرض فروش قرار داد.

شاید وقتی اسم شهرداری نکا روی  این باشگاه دیده  میشود همگان به این فکر بیافتند که صاحب  امتیاز این باشگاه شهرداری نکا است اما صاحب  امتیاز  باشگاه حقیقی است وهزینه های آن از منابع شخصی پرداخت می شود جالب  اینجاست شهرداری نکا در سال گذشته مبلغ اندکی به باشگاه کمک مالی کرده و رایزنی های سرپرست باشگاه برای تامین هزینه ها با مسئولان شهری  به نتیجه ای نرسید و عدم توان سرپرست باشگاه برای پرداخت هزینه های جاری باعث شد تا وی فعالیت باشگاه را به تعلیق در آورد و برای فروش یا جذب حامی  مالی با نهادهای دولتی و خصوصی رایزنی کند  ،شایان ذکر  است شکری درصدد آن است که در صورت عدم حمایت مسئولان دست اندرکار و حامیان  مالی شهرستان ، امتیاز باشگاه را به استان دیگری واگذار کند!!

جای سوال دارد مسئولان  ورزشی  استانی  و شهرستانی  کجای کار  هستند که هر روز  در حال شنیدن حذف یک تیم با سابقه از گردونه تاریخ ورزشی استان هستیم، ابتدا که خبر تعطیلی همیشگی باشگاه پرافتخار شهرستان شموشک نوشهر اشک همه را درآورد و حالا نوبت به  تیمی دیگر  این بار در فوتسال آن هم در شهرستان نکا رسیده است!

واقعا ازتلاش مسئولان دست اندرکار در کوچک کردن فعالیت ورزشی استان تقدیر و تشکر میکنم و جای تاسف دارد که هیچ  همیتی برای جلوگیری  از وقوع این دست اتفاق هابه خرج نمیدهند.

باشگاه شموشک نوشهر و شهرداری نکا مشتی از خروار است که نه تنها به چشم باشیم نمی آید بلکه  رغبتی  هم برای جلوگیری از رخ دادن نمونه های مشابه وجود ندارد.

اصلا کسی به روی حود نیاورد که شموشک نوشهر به تاریخ پیوست و حال تعطیلی باشگاه شهرداری نکا هیچ بازتابی در بین محافل مدیریتی ورزش استان ندارد .

استان و شهر من ، آسوده باش که ساربانت خواب خواب است.

به قلم// هوشنگ زحمتکش این مطلب در روزنامه حرف نیز به چاپ رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد