مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

60 سبد کالا در بین مددجویان کوی مهرگان نکا توزیع شد


  60 سبد کالا در بین مددجویان کوی مهرگان نکا توزیع شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا از توزیع 60 سبد غذایی بین مددجویان کوی مهرگان این شهر در نوروز امسال خبر داد.ˈ سید رضا ساداتی ˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش هر سبد کالای توزیع شده در بین مددجویان کوی مهرگان بیش از 830 هزار ریال بوده که در مجموع حدود 50 میلیون ریال در این رابطه هزینه شده استوی این سبد کالا را شامل مرغ، خرما، پنیر، قند، روغن و حبوبات عنوان کرد و یادآور شد: این سبد کالا در آستانه سال نو با هدف یاری رساندن و مساعدت به خانواده های نیازمند تحت حمایت ساکن در شهرک مهرگان نکا توزیع شد.
ساداتی همچنین از توزیع 100 پرس غذای گرم توسط یکی از خیرین در کوی مهرگان نکا در طول این مدت خبر داد و گفت: خوشبختانه با کمک خیرین در رابطه با توزیع غذای گرم به این منطقه در طول سال مساعدت های ویژه اعمال می شود.
وی در ادامه خواستار اهتمام بیشتر مردم و افراد خیر برای حل مشکلات مددجویان زیر پوشش این نهاد شد و اظهار داشت: کمیته امداد در همه شرایط نیازمند کمک خیرین به نیازمندان است تا کمک ها از راه قانونی و درست و هدایت شده به دست افراد نیازمند برسد.
ساداتی گفت: اقلام یاد شده در اختیار خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)نکا در کوی مهرگان این شهرستان قرار داده شده است.
حدود هشت هزار نفر در شهرستان نکا به صورت دائم و موردی تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا هستند.

منبع/ ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد