مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

آیت الله طبرسی// آنها ما را مسخره می کنند، ما از آنها تشکر و دست مریزاد می گوئیم!


آنها ما را مسخره می کنند، ما از آنها تشکر و دست مریزاد می گوئیم!

نماینده ولی فقیه در مازندران با کنایه از سریال پایتخت ٣ که هم اکنون در رسانه ملی در حال پخش است، اظهار داشت: فعالیت فرهنگی این نیست که بگوییم زمین شالیزاری خود را بفروشیم و اتومبیل‌شاسی بلند بخریم و آنها ما را مسخره می کنند و ما از آنها تشکر می کنیم و به آنها دست مریزاد می گوئیم

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این نکته که شعار فرهنگ و اقتصاد، عزم ملی و مدیریت جهادی مقام معظم رهبری باید به عنوان رساله عملیه مد نظر مسوولان باشد ،گفت: مدیران وعده بی مورد مرتبط با شعار سال به مردم ندهند. آیت الله نورالله طبرسی امروز در افتتاح نمایشگاه تجسمی فاطمیه ساری با موضوع فصل بیعت با علی (ع) در میدان فرح آباد ساری اظهار داشت : ایام نوروز امسال متقارن است با ایام فاطمیه و همه ما ضمن بزرگداشت و حفظ حرمت این ایام باید سنت دید و بازدید و صله ارحام را نیز بجا آوریم.

وی با تاکید مجدد بر این نکته که باید منویات مقام معظم رهبری درقالب شعار سال اجرایی و عملیاتی شود، بیان داشت: لازم است در استانداری مازندران ستادی متشکل از دستگاه‌های اجرایی و زیرساختی تشکیل شود تا کارهای استان به دور از بروکراسی اداری و وعده و عیدها اجرایی شود. همانطور که استاندار مازندران در ماه‌های اخیر بحران غرب استان را به درستی کاهش دادند برای تحقق شعار رهبری و از بین بردن تحریم‌ها تلاش وافری داشته باشند.

آیت الله طبرسی با اشاره بر اینکه مردم ولایتمدار مازندران ضمن صله‌رحم در ایام نوروز باید حرمت عزاداری ایام فاطمیه را نگه‌داشته باشند، افزود: عید نوروز زنده شدن طبیعت است و این ایام متعلق به تمام جهان است. زنده شدن زمین نشان از معاد است که می‌توان از این نشانه‌های خداوند برای رستگاری بهره جست.
امام جمعه مرکز مازندران برپایی نمایشگاه فاطمیه را فراتر از یک فعالیت فرهنگی دانست و گفت: این نمایشگاه حقیقت‌گاهی است که در مرکز مازندران ایجاد شد.
نماینده ولی فقیه در مازندران  با کنایه از سریال پایتخت سه که هم اکنون در رسانه ملی در حال پخش است، اظهار داشت: فعالیت فرهنگی این نیست که بگوییم زمین شالیزاری خود را بفروشیم و اتومبیل‌شاسی بلند بخریم و آنها  ما را مسخره کنند و ما از آنها تشکر کنیم و به آنها دست مریزاد بگوئیم. فعالیت‌های فرهنگی باید فاخر باشد.

آیت الله طبرسی ضمن قدردانی از شهردارو اعضا شورای شهر ساری  تاکید کرد: برپایی نمایشگاه فاطمی  در مرکز استان اولین فعالیت فرهنگی سال جدید است که برای برپایی این نمایشگاه تمام توان به کار گرفته شده است تا در راستای تحقق منویات رهبری و شعار فرهنگ امسال یک حقیقت دینی ومذهبی به نمایش گذاشته شود.

ربیع فلاح استاندار مازندران نیز در این مراسم ، نمایشگاه تجسمی فاطمیه را یک فعالیت فرهنگی دینی فاخر دانست و گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری فرهنگ بالاتر از اقتصاد است.
وی با تاکید بر اینکه تمامی آحاد مردم به ویژه مسولان باید فرمان رهبری را در حوزه فرهنگ و اقتصاد مورد توجه جدی قرار بدهند، اظهار داشت: استانداری دست نیاز برای اجرای فعالیت های فرهنگی مروتبط با اعتقادات دینی و سنتی دراز می کند.
وی به مشکلات و چالش های اقتصادی مازندران اشاره کرد و بیان داشت: با تبیین برنامه ها، سال 93 ،سال شکوفایی اقتصاد استان نیز خواهد بود.
نمایشگاه تجسمی فاطمیه تا بیستم فروردین دایر است و شهروندان علاقمند به ویژه مسافران و گردشگران می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

منبع: شمال نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد