مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

پایتخت 3 مازندرانی ها را دست و پاچلفتی نشان داد


نماینده بابل هم به منتقدین سریال پایتخت پیوست؛ پایتخت 3 مازندرانی ها را دست و پاچلفتی نشان داد

در این سریال مردم مازندران را انسانهایی ساده و دست و پاچلفتی و اهل جدل و حاشیه نشان داده اند که اصلا در شان مردم شریف و ولایتمدار این خطه نیست ... 

نماینده مردم بابل درمجلس شورای اسلامی گفت،پخش سریال پایتخت فرهنگ مازندرانی را مورد تمسخر خود قرارداده است

حجت الاسلام علی اکبر ناصری نماینده مردم بابل درمجلس شورای اسلامی درجمع خبرنگاران رسانه ، با اعتراض شدید نسبت به پخش نامناسب سریال پایتخت 3 بیان داشت، پخش سریال پایتخت 3 فرهنگ مازندرانی را مورد تمسخر خود قرارداده است که درهمین خصوص عده ای از نمایندگان مردم مازندران درمجلس از دست اندرکاران سریال پایتخت شکایت کردند.
عضوکمیسون صنایع مجلس بابیان اینکه؛ اینجانب هم قبلا نیز نسبت به این سریال معترض بودم،. افزود: در این سریال مردم مازندران را انسانهایی ساده و دست و پاچلفتی و اهل جدل و حاشیه نشان داده اند که اصلا در شان مردم شریف و ولایتمدار این خطه نیست و فهم و شعور و دین مداری و سلامت و مهمان نوازی و هوشمندی مردم انقلابی و ولایی این استان در سریال عمدا یا سهوا دیده نشد.
حجت الاسلام ناصری با اشاره به اعتراضات مردمی چند روز اخیر نسبت به پخش این سریال با تذکر به مسئولین استان گفت : مقامات استانی نیز می بایست هر چه زودتر این اعتراضات مردمی چند روز گذشته را به گوش مسئولین مربوطه برسانند تا مانع از بروز چنین اتفاقاتی در آتی باشد.
نماینده مردم بابل درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجموعه سریالهای پایتخت فاقد هرگونه پیام اخلاقی،اجتماعی و سیاسی بوده و تنها با تمسخر لهجه و آداب و رسوم یک قوم میخواهد خنده بر لب های مردم بیافشاند.
وی بیان داشت: مازندران از دیرباز دیار علویان و دیار مفاخر بزرگ بوده و هست اما در این سریال نه تنها اثری از این مفاخر دیده نشده بلکه مردم این دیار،انسانهایی ساده لوح به تصویر کشیده شده اند.
حجت الاسلام ناصری درپایان خاطرنشان کرد:عده ای از نمایندگان مردم مازندران دردسترس بودند با جمع آوری امضا شکایت خود را به کمیسیون اصل نود مجلس و به دیگر مراجع ذیصلاح ارسال نمودند .
گفتنی است: درهمین خصوص ،تعداد کثیری از شهروندان مازندرانی در پی پخش سریال پایتخت از شبکه یک سیما تجمع اعتراضی در جلوی ساختمان استانداری مازندران نسبت به ادامه پخش سریال پایتخت اعتراض کردند.
این شهروندان تمسخر فرهنگی و نسبت دادن برخی فرهنگ و رسوم به شهروندانی مازندرانی را مهمترین دلیل توهی آمیز بودن این سریال عنوان کردند.
این شهروندان خواستار توقف فوری پخش سریال پایتخت از شبکه یک سیما شده و از مسئولان استانی خواستار پیگیری موضوع شدند.

منبع/ شمال نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد