مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

یونسی معاون استاندار مازندران/ تکریم جانبازان از وظایف مهم ماست.

یونسی معاون استاندار مازندران/ تکریم جانبازان از وظایف مهم ماست.تکریم جانبازان از وظایف مهم ماست
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مسئولان تکریم جانبازان را در دستور کار خود قرار دهند و با اولویت به مسائل و مشکلاتشان رسیدگی کنند. 
علیرضا یونسی در بازدید سر زده از جانباز جنگ تحمیلی غلامعلی منصوری در شهرستان نکا افزود: جانبازان نمونه بارزی از صبر و استقامت و بردباری هستند و خدمات رسانی و خدمتگزاری به خانواده های شهدا از عوامل رستگاری در دنیا و آخرت است.

وی در این دیدار با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران از سرمایه های جمهوری اسلامی ایران هستند یادآور شد: جانبازان برای حفظ این آب و خاک از سرمایه سلامت خود گذشتند و اکنون تکریم آنان از وظایف مهم ما است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: ایثارگران و جانبازان گرانقدر پشتوانه های مستحکم انقلاب اسلامی هستند که باید بعنوان الگوی جوانان در جامعه مورد توجه باشند.

وی افزود: عزت و افتخار نظام اسلامی مرهون رشادت ها و مجاهدت های جانبازان و ایثارگران است از این رو همواره باید قدردان آنان باشیم.

جانباز جنگ تحمیلی غلامعلی منصوری جانباز 55 درصد از ناحیه پا و اهل شهرستان نکا است که در جنگ تحمیلی 8 ساله عراق علیه ایران اسلامی، در شهر بانه مجروح شد

منبع/ سایت استانداری
تکریم جانبازان از وظایف مهم ماست
تکریم جانبازان از وظایف مهم ماست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد