مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

پیام نکا امتیاز لیگ دسته اول فوتبال را دریافت می کند

مدیرعامل باشگاه فوتبال پیام نکا: پیام نکا امتیاز لیگ دسته اول فوتبال دریافت می‌کند

مدیرعامل باشگاه فوتبال پیام نکا با اشاره به استعدادهای ورزشی در شرق مازندران، گفت: پیام نکا سال ۹۴ امتیاز لیگ دسته اول فوتبال خریداری می‌کند

عباس البرزی اظهار داشت: فوتبال با توسعه خود توانست نقش موثر و بسزایی در زندگی افراد به خصوص جوانان داشته باشد، که درهمین زمینه تحلیل‌های تاریخی و جامعه‌شناسی ریشه‌های اجتماعی فوتبال را به خوبی در جامعه  نشان می‌دهند وی گفت: فوتبال به مثابه امر اجتماعی با کلیت نظام اجتماعی در ارتباط متقابل بوده و از این رو چگونگی این ورزش نه تنها با مسائل جوانان، سلامتی، سرگرمی و فراغت بلکه با مسائل شهروندی، سیاست، اقتصاد، فرهنگ و بسیار مسائل دیگر در آمیخته و پیامدهای گوناگونی بوجود آورده است.

البرزی افزود: فوتبال نوعی ورزش جمعی بوده که نحوه تعامل و مدیریت باشگاه‌ها و لیگ‌های ورزشی فوتبال، سازمان اجتماعی مسابقات محلی، ملی، منطقه ای و بین المللی، تعاملات و روابط درونی بین ورزشکاران، مربیان، منتقدان ورزشی، هواداران فوتبال همه فرآیندهای اجتماعی فوتبال هستند.

مدیرعامل باشگاه پیام نکا گفت: این تیم از سال ۶۱ با عنوان پیام انقلاب کار خود را در عرصه ورزش فوتبال آغاز کرد و شهید عادل بهادری و شهید یونس بینائیان و جانباز دست‌باز از بازیکنان و افتخارات این تیم بودند.

البرزی افزود: متاسفانه به دلیل مشکلات مالی، تیم‌های فوتبال شهرستان نتوانستند فعالیت خود را در این  عرصه ادامه  دهند، که در این زمینه به دلیل نیاز شهرستان به تیم فوتبال این تیم از ۲ سال پیش کارخود را در لیگ دسته یک، با ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار اولیه آغاز کرد.

وی افزود: تیم فوتبال پیام نکا در سال آینده با خرید امتیاز به لیگ دسته یک راه می‌یابد.

البرزی بیان داشت: همه بازیکنان این تیم بومی هستند و  رده سنی این  افراد ۲۰ تا ۲۷ سال است.

وی با بیان اینکه روی آوردن جوانان به ورزش می‌تواند معضلات  و مشکلات جامعه راکاهش دهد، از مسئولان و هواداران خواست از این تیم حمایت کنند

منبع: تسنیم