مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

نماینده ولی فقیه در مازندران: دولت توجه جدی به‌مشکلات سیل زدگان شمال کشور داشته باشد

نماینده ولی فقیه در مازندران: دولت توجه جدی به‌مشکلات سیل زدگان شمال کشور داشته باشد

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان‌های شمالی کشور، گفت: دولت توجه جدی به مشکلات سیل زدگان شمال کشور داشته باشد.            

آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نمازجمعه ساری اظهار داشت: دشمن به‌واسطه شبکه‌های اجتماعی خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده است.

وی افزود: در حال حاضر کشور انگلیس نیز از تزلزل خانوداه خودشان نگران هستند. 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: در ماه رمضان جهاد برتر را در هوای گرم انجام دادید و روزه گرفتید و حتما در این مدت یک‌ماه با خودتان رابطه برقرار کردید چرا که اولین قدم بیداری این است که ما با خودمان رابطه برقرار کنیم.

وی، با بیان اینکه جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای  به بحث گرم مجالس این‌روزها در کشور تبدیل شده است، افزود: این توافق هسته‌ای یک طرف ایران و ۵ کشور دیگر بوده که حدود ۱۲ سال این مذاکرات ادامه داشت.

نماینده ولی فقیه  با بیان اینکه در دو سال اخیر این مذاکره سخت و نفس گیر  دنبال شد و بالاخره پس از ۱۲ سال توافق حاصل شد، تصریح کرد:  مقام معظم رهبری از تیم هسته ای حمایت کرد و از آنان به عنوان فرزندان انقلاب یاد کرد.

وی گفت: در شورای امنیت تاکنون هیچ قطعنامه‌ای  به این سبک به صورت قاطع به توافق رسیده باشد وجود نداشت.

وی ضمن تقدیر و تشکر مجدد از تیم مذاکره کننده به چند نکته اشاره کرد و گفت:  تیم مذاکره کننده که این مذاکرات نفس‌گیر را انجام دادند اکنون نباید دولت، مجلس  و حزب ها و گروها  ذوق زده شوند و باید از تیم هسته‌ای حمایت کنند.

وی ادامه داد: باید وحدت و همدلی و هم‌زبانی که مدنظر مقام معظم رهبری است در نظر داشته باشیم که مبدا این مذاکرات سبب دودستگی و تفرقه شود. چراکه هر جا تفرقه است دشمن وجود دارد.

طبرسی گفت: ما همه در دست‌به‌دست هم دهیم و  باید بپذیریم که این توافق همه خواسته‌های ما را تامین نکرده است. چرا که در کنار نقاط ضعف نقاط قوت‌هایی داریم.

وی ادامه داد: پذیرش غنی سازی اورانیم، به رسمیت شمردن ایران از تکنولوژی هسته‌ای و ورود ایران به بازار خرید و فروش ، لغو قطنامه تحریم هسته‌ای از دست آوردهای توافق هسته ای بوده است.

وی گفت: ما باید مراقب باشیم که طرف مذاکره کننده از این به بعد دبه در نیاورند و متن توافق را اجرایی کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:  ۵ مرداد همه ساله از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه  در تهران به امامت آیت‌الله مرحوم طالقانی روز نماز جمعه نام‌گذاری شده است.

طبرسی افزود: ۳۹ هزار نفر در ستاد نمازجمعه کشور بدون مزد و توقع حضور دارند و در حال فعالیت هستند و در استان ما حدود ۲ هزار و ۹۰۰ نفر در ستاد نماز جمعه فعالیت می‌کنند.

وی گفت: ستاد نماز جمعه در سراسر کشور ۴۰۰ شهید تقدیم این نظام کرد و در  استان ۸۸ شهید و مرکز استان ۱۱ شهید تقدیم این نظام و  انقلاب کرد.

طبرسی به سیل اخیر در استان مازندران اشاره کرد و گفت: بعد از وقوع مصاحبه کنند و توپ را در زمین یکدیگر بیاندازند مناسب نیست و باید پیشگیری کنیم  و در معابر و مسیل ها و در ساختن پل‌ها و ساختمان‌ها و حفظ و حراست از جنگل‌ها باید کوشا باشیم.برای ما مایه تاسف است و هر چه زودتر مسئولان بیاند و خسارت کشاورزان را برآورد کنند.

منبع/ تسنیم

نظرات 1 + ارسال نظر
بردبار شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:48

http://khabaronline.ir/detail/439218/society/family

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد