مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما: سریال پایتخت ۴ ساخته نمی شود

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما: سریال پایتخت ۴ ساخته نمی شودپایتخت 3

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: با توجه به ارزیابی بعمل آمده و نظرات کارشناسی صورت گرفته این شورا، از ساخت پایتخت ۴ جلوگیری شده و دیگر این سریال ادامه ندارد.  

به نقل از دفتر ارتباط مردمی سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، با توجه به اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر نامه دیر هنگام شجاعی به ضرغامی در جهت روشن شدن افکار عمومی مصاحبه ای با سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ترتیب داده که جهت انعکاس در اختیار رسانه های محترم قرار می گیرد.

وی افزود: در مورد نامه ای که  برخی رسانه ها از آن به عنوان نامه دیرهنگام شجاعی به ضرغامی نام برده،  یادآور می شوم که نامه مورد نظر ارزیابی رسمی شورای نظارت بر صدا و سیما از سریال پایتخت سه بوده که برای ریاست سازمان صداوسیمای کشور ارسال شده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نامه مورد که با امضای بنده به عنوان نائب رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما به آن سازمان ارسال شده که  نقاط ضعف و قوت سریال پایتخت ۳ با ارزیابی اعضای شورا  به رئیس سازمان صداوسیما تذکر داده شده است.

شجاعی درمورد زمان ارسال این نامه بیان کرد: با توجه به اینکه شورای نظارت بر صداو سیما در مورد برنامه هایی پخش شده اند نظر خود را ارائه می دهد و در مورد سریال پایتخت سه نیز بعد از پخش آن در نوروز ۹۳ در نخستین جلسه شورای نظارت، نظر اعضا به رئیس سازمان صدا وسیما انعکاس داده شده است.

منبع/ تسنیم