مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

عملکرد مؤسسه خیریه حضرت زینب نکا درواپسین روزهای ماه رمضان سال94

عملکرد مؤسسه خیریه حضرت زینب نکا درواپسین روزهای ماه رمضان سال94

برپائی ضیافت رمضان با حضور بیش از 300 نفراز مددجویان کمیته امداد و تحت پوشش مؤسسه حضرت زینب نکا / حمایت نقدی واطعام دهی افراد تحت پوشش در طول ماه رمضان...

نرگس محمدی- مدیرعامل موسسه خیریه حضرت زینب (س) درگفت وگوی اختصاصی با خبرنگارمهروان نیوز، ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات مسلمین وتبریک نزدیک شدن به عید بزرگ فطر، با تأکید برلزوم حمایت و تامین نیازهای مستمندان، گفت: این مؤسسه خیریه، در نظر دارد درحد توان و وسعش، خانواده های تحت پوشش را حمایت کند. 

مدیرعامل موسسه خیریه حضرت زینب (س) درحاشیه توزیع غذای پخت شده به افراد تحت پوشش، اعلام کرد: این مرکز از دی ماه 1389 باهمت وتلاش جمعی ازبانوان شهرستان نکا با مدیرت خودش، فعالیتش را درشهرستان نکا آغازکرد.

محمدی گفت: بانوان خودسرپرستی که تحت پوشش این موسسه هستند، که با توجه به برخی شرایط موجود نمی توانند تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی باشند، به همین دلیل تحت پوشش این موسسه هستند.

این خیرنکائی درادامه گفت: تعداد 20 نفر از دختران زیر15 سال را حمایت می کنند و تعدادی از بانوان این موسسه درآشپزخانه  کار می کنند وتعدادی نیز در کارگاه تولید لباس و تزئینات منزل فعالیت می کنند.

نرگس محمدی مهمترین اهداف این موسسه را« کمک به خانم های بی سرپرست، بدسرپرست و کودکانشان، فراهم کردن زمینه اشتغال برای این بانوان، تهیه جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش، مساعدت های مالی در شرایط خاص و انجام امور فرهنگی و مذهبی عنوان کرد

وی یادآور شد: درراستای کمک به قشردهک پایین جامعه این مرکزهمچون سنوات گذشته طرح توزیع سبد کالا را اوایل ماه رمضان اجراکرد.

وی گفت: از سوی مرکز خیریه حضرت زینب، بیش از 250 سبد کالابین نیازمندان نکائی توزیع شد.

محمدی درپایان برای خدمات هرچه بیشتر به متقاضیان آدرس این مرکزخیریه را شهرنکا، سه راه زاغمرز- (میدان جانبازان)، آشپزخانه مرکزی حضرت زینب(س) و شماره تماس 01134721536 عنوان کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 14:30

ا- این همه منابع ملی ....
2-نشان دادن تصویر محرومین صحیح نیست.
3-این موسسات تا چه اندازه در تقسیم عادلانه ثروت فریاد می کشند؟

fff جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:56

خدا خیرتون بده
کاش مسولین یاد بگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد