مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

فرماندار نکا از توقف پروژه های ملی در نکاانتقاد کرد/ طرح های آب اولویت است

سرپرست فرمانداری نکا:

انتقاد از توقف پروژه های ملی در نکا/ طرح های آب اولویت است

سرپرست فرمانداری نکا با انتقاد از توقف پروژه های ملی و دولتی توسط برخی از ارگان ها سطح شهرستان گفت: مانع شدن در برابر پروژه های مهم شهرستانی خیانتی بزرگ به خود مردم است.

جعفر احمدی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان نکا نظم و برنامه ریزی مدون را جز اصول اولیه هر نهاد و ارگانی دانست که باید توسط مسئولین شهرستان مورد توجه قرار گیرد. 

وی ایجاد هماهنگی در بین دولت- مردم، نظارت بر امور بودجه و دستگاه های اجرایی و همچنین حفظ سیاست های عمومی هر شهرستان را از اساس و بنیان اولیه فرمانداری ها برشمرد لذا برای تحقق این اهداف باید به طور هماهنگ از مبانی تصمیم گیری  و مکانیزم های متنوع در غالب کارگروه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ...  استفاده کرد.

فرماندار نکا از مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه در تمامی عرصه ها یاد کرد و همچنین اظهار داشت: نیاز ها و مطالبات مردم باید توسط مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در ساعات مشخص اداری رسیدگی و مرتفع شود چرا که تکریم ارباب رجوع امری ضروری و مدیران نیز در برابر خواسته های مردم مسئول هستند.

احمدی با تاکید بر در اولویت قرار گرفتن پروژه های عمرانی زود بازده در شهرستان گفت: باید اولویت نهادها با پروژه های ۹۰ درصد پیشرفت فیریکی باشد تا با برنامه ریزی دقیق و به هنگام  مراحل نهایی را هرچه سریعتر به اتمام و بهره برداری برسانند.

وی با انتقاد از توقف پروژه های ملی و دولتی توسط برخی از ارگان ها سطح شهرستان تصریح کرد: در تمامی امور با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود به دنبال رفع مشکلات و چالش های اولیه شهرستان هستیم لذا نهادهای سطح شهرستان قبل از هرگونه اقدامی درخصوص توقف و راکد شدن پروژه های ملی و دولتی شهرستان با فرمانداری هماهنگ باشند چرا که توقف و مانع شدن در برابر پروژه های مهم شهرستانی خیانتی بزرگ به خود مردم است.

۳۸ درصد از روستاهای نکا آسفالت شدند

سرپرست فرمانداری نکا با اشاره به  نهضت آسفالت در سطح شهرستان نکا  افزود: ۳۸ درصد از روستاهای سطح شهرستان نکا از نهضت آسفالت برخوردار هستند که با رایزنی های پی درپی به دنبال جذب اعتبار برای رونق نهضت آسفالت در این شهرستان هستیم.

احمدی بحران آب را از جمله مهمترین و اساسی ترین مشکل روستاهای شهرستان دانست که در طی ماه اخیر با استرس و بحران کم آبی روبرو بودند و همچنین گفت: باید دستگاه های اجرایی در امور آب و جهاد کشاورزی جهت خروج از بحران کم آبی و برون رفت از استرس نبود آب در اراضی  شالیزاری و باغات سیاه ریشه پروژه های عمرانی حوزه آب را در اولوست قرار دهند.

این مسئول اضافه کرد: جهت رفع مشکل آب شرب برخی از روستاهای بالا دست شهرستان نکا به دنبال تامین اعتبار پروژه سد گلورد هستیم تا هر چه سریعتر به اتمام رسیده و همچنین دیگر شاهد شنیدین زنگ خطر کمبود آب نباشیم.

وی با اشاره به تنظیم انقباظی بودجه سال جاری بیان داشت: با اتفاقات اخیر در حوزه تنظیم بودجه سال جاری باید حداکثر صرفه جویی را در مدیریت و نظارت بودجه به کار ببندیم چرا که با منابع محدود شهرستان باید پتانسیل های بالقوه و بالفعل به درستی در جهت پیشرفت شهرستان استفاده شود.

نکا میزبان شهدای گمنام می شود

سرپرست فرمانداری نکا به ستاد استقبال و تشییع شهدای غواص اشاره کرد و گفت: شهدا در طی هشت سال دفاع مقدس با در دست گرفتن جان خویش از خاک و ناموس خود جوانمردانه دفاع کردند و نزد خدا در بالاترین درجه قرار گرفتند هم اکنون که این آلاله های سرخ شناسایی و به دیار خود بازگشتند مردم و مسئولین باید از این افتخار آفرینان به بهترین صورت ممکن استقبال کنند چرا که شهدا ولی نعمتان و یادگاران ما در طی دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

احمدی اضافه کرد:  عصر ۱۸ مرداد مردم شهرستان نکا همانند سایر شهرستان های استان مازندران میزبان شهدای غواص هستند که در این روز شاهد حضور پر رنگ و وصف نشدنی مردم شهید پرور نکا خواهیم بود.

وی با توجه به دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری متذکر شد: در طی برهه های متمادی دشمنان با رخنه در میان مردم به دنبال فرو پاشی نظام و انتخابات بودند اما خوشبختانه مردم همیشه در صحنه نشان دادند این رخنه ها و فتنه ها مانع از حضورشان در پای صندوق های رای نخواهد شد.

به گفته این مسئول مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید به عنوان فردی بی طرف در فضای انتخاباتی شهرستان حاضر شوند و انتخابات را به صحیح ترین حالت ممکن هدایت نمایند.

احمدی در پایان به ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی  و بزرگداشت روز خبرنگار اشاره و بیان کرد: رسانه ها ها به عنوان بازوان توانمند نهادها و دستگاه های اجرایی در هر شهرستانی به شمار می روند لذا در جهت تسریع پروژه ها می توانند با بیشترین تعامل بهترین خروجی را از آن شهرستان کنند و در نهایت هم باید جهت تجلیل و تقدیر از این قشر زحمتکش توسط مسئولین مساعدت و چاره اندیشی شود.

منبع: مهر به قلم زینب پیله کوهی- خبرنگار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد