مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

تمبر یادبود شهید رسانه مازندران رونمایی می‌شود‌

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران

تمبر یادبود شهید رسانه مازندران رونمایی می‌شود‌

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به تدارک برنامه‌های ویژه برای آئین هفته رسانه و روز خبرنگاردراستان، گفت:امسال برای نخستین‌بار در استان، تمبر یادبود شهید رسانه مازندران رونمایی می‌شود.

حسین قربانی ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار داشت: امسال آیین بزرگداشت روز خبرنگار و هفته رسانه، معطر به عطر شهدای غواص است. 

وی افزود: قرار است در مرداد ۹۴ که مزین به بزرگداشت مقام اصحاب رسانه و خبرنگاران باشد، پیکرهای مطهر ۳۰ شهید غواص لشکر ۲۵ کربلا در شهرهای استان تشییع شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به نقش آفرینی رسانه‌های مازندران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: به منظور پاسداشت شهدای رسانه‌ای استان برای نخستین بار در مازندران با همکاری سازمان بسیج رسانه، تمبر یادبود شهید رسانه‌ای مازندران با حضور مسئولان وزارت ارشاد، استانداری، مدیران استانی و اصحاب رسانه مازندران رونمایی می‌شود.

قربانی با بیان اینکه رونمایی از تمبر یادبود شهید تبریزی از شهدای عرصه رسانه استان و کشور در آیین بزرگداشت روز خبرنگار، شانزدهم مرداد ۹۴ در متل بانک ملی بابلسر برگزار می‌شود، افزود: هفته رسانه از ۱۱ تا ۱۷ مرداد در مازندران برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه سرکشی از خانواده شهدای رسانه و متوفیان رسانه‌ای با حضور مسئولان ارشد استان، دیدار با جانبازان رسانه‌ای استان و غبارروبی مزار شهدای رسانه مازندران بخشی از برنامه‌های بزرگداشت هفته رسانه در استان است.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با تاکید بر همکاری اصحاب رسانه مازندران در جهت اطلاع رسانی برنامه‌های هفته رسانه، گفت: در این هفته اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران به اتفاق مدیران ارشد استانی و ارشاد ‌از دفاتر تعدادی از فعالان رسانه‌ای مازندران بازدید می‌کنند.

قربانی در ادامه با اشاره به نقش اثرگذار لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس، افزود: اختصاص دادن صفحه یا بخشی در رسانه‌های استان به مقوله دفاع مقدس و ایثار و شهادت، سبب برکات دنیوی و اخروی برای اصحاب رسانه استان می‌شود.

سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز از آمادگی سپاه برای برگزاری مراسم ویژه روز خبرنگار و هفته رسانه در استان خبر داد و گفت: اقدام شایسته ارشاد ‌استان و بسیج رسانه مازندران در رونمایی از تمبر یادبود شهید تبریزی به عنوان شهید رسانه استان امری پسندیده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران بسیاری در عرصه مقابله با استکبار در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، افزود: باید یاد و نام شهدای عرصه رسانه در جامعه گرامی‌ داشته شود تا بتوان برای آیندگان و فعالان این حوزه درس آموز باشد.

منبع/ تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد