مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

امام جمعه نکا: رژیم آل سعود در یمن، اشتباه رژیم صهیونیستی در غزه را دنبال می‌کند

امام جمعه نکا: رژیم آل سعود در یمن، اشتباه رژیم صهیونیستی در غزه را دنبال می‌کند

امام جمعه نکا با تاکید بر حفظ وحدت بین مسلمانان جهان، گفت: متاسفانه رژیم آل سعود در یمن همان اشتباهی را دنبال کرده که رژیم صهیونیستی در غزه صورت داده است.

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی امروز در همایش دفاع از مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن و محکومیت حمله آل‌سعود در امامزاده  میرمفید شهرستان نکا اظهار داشت: از اهداف آمریکا و صهیونیست، ایجاد تفرقه میان مسلمانان و تقابل میان ایران و اعراب بوده که  باید حواس ما به  این حیله  شیطان یعنی آمریکا باشد 

وی افزود:گاهی اوقات کشوری خود علیه  کشور دیگر اقدام به تجاوز و درگیری می‌کند و گاهی اوقات کشور دیگر به نیابت از کشور متجاوز این کار را انجام می‌دهد.

لایینی گفت: اکنون کشور عربستان به نیابت از آمریکا و صهیونست‌ها با پول و سرمایه خود به مردم بی‌دفاع  یمن حمله کرد که جای بسی تاسف دارد و به شدت این عمل را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: متاسفانه رژیم آل سعود در یمن همان اشتباهی را دنبال کرده که رژیم صهیونیستی در غزه صورت داده است.

امام جمعه نکا تصریح کرد: حملات آل سعود با طراحی کشورهای دیگر پس از ۲۷ روز به کشور یمن هنوز متوقف نشده در حالی که خود آنان اعلان آتش‌بس داده بودند که نشان می‌دهد آنها به هیچ عهد و پیمانی وفادار نیستند.

لایینی تصریح کرد: مردم باید جریانات را بشناسند و با احساسات خود به دفاع از مردم  یمن بپردازند، جمهوری اسلامی ایران و کشورهایی که در پی مصالح مردم یمن هستند، از هیچ کمکی به مردم بی‌دفاع یمن دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: قدرت‌های استکباری که در رأس آنها آمریکا و دست نشانده و نوکر آنان مانند وهابی‌ها بزرگ‌ترین ضربه اقتصادی را  به کشورهای نفت خیز زدند، به گونه‌ای که بشکه‌های نفت ۱۱۶ دلاری اکنون به بشکه‌ای زیر ۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

در این گردهمایی که با حضور روحانیون، طلبه و برخی از مسئولان  شهرستان برگزار شد، با محکوم کردن حمله عربستان سعودی به مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن، خواستار پایان دادن به جنگ در یمن شدند.

منبع/ تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد